Veelgestelde vragen

De veelgestelde vragen zijn onderverdeeld in rubrieken. Klik op een vraag om het antwoord te zien. 

Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u contact opnemen met ons klantencontact centrum op nummer 0900-4100100 (45cpm) . U dient er rekening mee te houden dat wij specifieke individuele vragen niet altijd kunnen beantwoorden.

Mijn contract bij Aegon is beëindigd of loopt binnenkort af

Rechtspraak

  • Wat betekent de uitspraak van de Hoge Raad van 2 september 2016?

  • Hoe weet ik of ik een beroep op de uitspraak kan doen?

  • Op welke vergoeding kan ik aanspraak maken?

  • Wat houdt de formule van het hof precies in?

  • Wat is het gevolg van de uitspraken van het hof voor mijn zaak?

  • Wat is het gevolg van de uitspraken over de tussenpersoon voor mijn zaak?

  • Wat houdt de rol van de tussenpersoon in?

Overige vragen

  • Ik heb nog geen biljetten van een proces van de belastingdienst mogen ontvangen. Hoe kan ik deze alsnog in mijn bezit krijgen?

  • Voorheen ontving ik altijd dividendbetalingen van Aegon, maar nu niet meer. Hoe komt dit?

  • Ik heb een of meer dividendbetalingen van Aegon ontvangen.

  • Mijn contract is al afgelopen. Ik heb geen restschuld of ik heb de restschuld volledig betaald. Kan ik mijn betalingen toch nog terugvorderen?

  • Hoe staat het met mijn Aegon zaak?